دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو جدید جواد یساری به نام وطن با لینک مستقیم

دانلود موزیک ویدیو جواد یساری به نام وطن

دانلود موزیک ویدیو وطن از جواد یساری

Javad Yasari Vatan دانلود موزیک ویدیو جدید جواد یساری به نام وطن

دانلود موزیک ویدیو جدید جواد یساری به نام وطن

Download New Video Javad Yasari – Vatan

برای دانلود اهنگ به دامه مطلب بروید…

جواد یساری به نام وطن

____________
دانلود موزیک ویدئو جواد یساری به نام وطن با کیفیت Full HD
Javad Yasari – Vatan
دانلود موزیک ویدئو جواد یساری به نام وطن با کیفیت HD
Javad Yasari – Vatan
دانلود موزیک ویدئو جواد یساری به نام وطن با کیفیت HQ
Javad Yasari – Vatan
_________________

دانلود آهنگ وطن از جواد یساری

________________

متن اهنگ وطن از جواد یساری

شقایق صبح دلم
پرپر از داغ وطن
وقتی که تنها میمونم
کنارمه یاد وطن
تو لحظه های غربتم
پیشم بمون ای هموطن
برای آرامش من
از وطنم بگو سخن
از وطنم بگو سخن..

♫♫♫

ساز دلم شکسته شد
گل صدا مرده دیگه
نپرس چرا خون ِ دلم
هزارتا پا خورده دیگه

تو لحظه های غربتم
پیشم بمون ای هموطن
برای آرامش من
از وطنم بگو سخن
از وطنم بگو سخن..

♫♫♫

گواه زنده ی غمم
چشمای گریون ِ منه
هوای پُر مهر وطن
همیشه تو جون ِ منه
هک شده اسم میهنم
تو دفتر خاطره ی من
عذاب دوری از وطن
هر لحظه مهمون ِ منه

تو لحظه های غربتم
پیشم بمون ای هموطن
برای آرامش من
از وطنم بگو سخن
از وطنم بگو سخن..

ای بالاتر از کلام عشق

تو لحظه های غربتم
پیشم بمون ای هموطن
برای آرامش من
از وطنم بگو سخن
از وطنم بگو سخن..
ای زیباترین موجود
ای وطن
ای وطن دردی به وسعت تمام دشت های یاعسه در کویر دلم جاریست
و قطره قطره وجودم به خدا
دریا دریا غرق است
دریا دریا غرق است..

گواه زنده ی غمم
چشمای گریون ِ منه
هوای پُر مهر وطن
همیشه تو جون ِ منه
هک شده اسم میهنم
تو دفتر خاطره ی من
عذاب دوری از وطن
هر لحظه مهمون ِ منه

تو لحظه های غربتم
پیشم بمون ای هموطن
برای آرامش من
از وطنم بگو سخن
از وطنم بگو سخن..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی