دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود اهنگ ترکی ادنان به نام دولدور با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود اهنگ ادنان به نام دولدور 

دانلود اهنگ دولدور از ادنان

Adnan Doldur دانلود اهنگ دولدور از ادنان

دانلود اهنگ ترکی ادنان به نام دولدور 

Download New Music Adnan – Doldur

برای دانلود اهنگ به دامه مطلب بروید…

دانلود اهنگ دولدور

.

.

.

دانلود اهنگ دولدور از ادنان با کیفیت ۱۲۸

Adnan – Doldur

.

.

.

متن اهنگ دولدور از ادنان

İçelim arkadaş benim derdim çok,
بنشونیم دوست من من درد زیاد دارم
İçelim arkadaş derdime çare yok
بنوشیم دوست من درد من دوا نداره
İçelim arkadaş bu gün keyfim yok.
بنوشیم دوست من امروز حال ندارم
İçelim arkadaş tadım tuzum yok
بنوشیم دوست من خواب وخوارک ندارم
Dostlar acı söyler, düşmanlar sevine dursun
دوستها تلخو میگن دشمنا خوشحال باشن
Bir büyük içtim ben, şifalar olsun
من بزرگ رو نوشیدم شفا باشه
Mezem biraz peynir, birazda zeytin olsun
مزمم یکم پنیرو و یکم زیتون باشه
İçelim arkadaş içelim işte,
بنوشیم دوست من بنوشیم دیگه
İçelim arkadaş sarhoşum işte…
بنوشیم دوست من مستم دیگه
Doldur be meyhaneci, boş kalmasın kadehim…
پر کن گارسون(یعنی کسی که صاحب یه جایی مثل کاوره ست)خالی نمونه لیوانم
Doldur be meyhaneci, hiç bitmiyor dertlerim…
پر کن گارسون دردام(بدبختیام) تموم نمیشه
Doldur be meyhaneci, çabuk doldur içeyim…
پر کن گارسون زود پرکن بنوشیم
Doldur, doldur, doldur, doldur, gitsin…
پرکن پرکن پرکن پر کن بره
Doldur be meyhaneci yanıyor içim içim…
پرکن گارسون میسوزه دلم دلم
Doldur be meyhaneci hiç bitmiyor dertlerim…
پرکن گارسون توموم نمیشه دردام
Doldur be meyhaneci kör kütük sarhoşum o biçim…
پرکن گارسون مثل کور مستم اون طوری
Doldur Doldur Doldur Doldur Gitsin
پرکن پرکن پرکن پر کن بره
İçelim arkadaş hiç umudum yok,
بنوشیم دوست من هیچ امیدی ندارم
İçelim arkadaş bugün havam yok…
بنوشیم دوستم حال وهوا ندارم امروز
İçelim arkadaş benim gözüm tok,
بنوشیم دوست من چشمم سیره
İçelim arkadaş muhabbetim yok…
بنوشیم دوست من سخن وحرفی واسه زدن ندارم.

__________

عکس جدید ادنان

Adnan Doldur دانلود اهنگ دولدور از ادنان

  • ۹۳/۰۹/۱۲
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۴)

یاشاسین ترکین سسی
برای این عزیز هزار سالگی ارزو دارم 

خدا رحمتش کنه
من عاشق این اهنگم .. یعنی بی نظیر این اهنگ .  اسطوره ی ترک با صداش قلبم و میلرزونه 😳😔

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی