دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود البوم جدید و بسیار زیبای امیر تتلو به نام من

دانلود البوم امیر تتلو به نام من

دانلود البوم من از امیر تتلو

TatalAlbum.Blog1  دانلود البوم امیر تتلو به نام من

دانلود البوم جدید امیر تتلو به نام من

Download New Album Amir Tataloo – Man

برای دانلود آهنگ ها و البوم جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید …

امیر تتلو به نام من

.

دانلود آلبوم جدید پاروی بی قایق از محسن چاوشی بصورت یکجا در یک پوشه ZIP

با کیفیت ۳۲۰

Amir Tataloo – Man

.

دانلود تک تک اهنگ های البوم پاروی بی قایق از محسن چاوشی با کیفیت ۳۲۰

.

۷۹۳۹۴۵۰ Amir Tataloo – Az Shabe Aval
۸۵۴۳۴۰۱ Amir Tataloo – Ba To
۹۷۴۳۹۸۹ Amir Tataloo – Bezar Too Hale Khodam Basham
۹۰۰۹۴۲۵ Amir Tataloo – Etminan
۸۷۸۹۹۹۷ Amir Tataloo – Karikator
۸۱۱۴۹۹۳ Amir Tataloo – Ma Beham Bimar Boodim
۱۱۱۳۹۹۷۲ Amir Tataloo – Man
۱۰۸۵۴۷۱۵ Amir Tataloo – Mard
۱۱۰۷۷۲۷۸ Amir Tataloo – Merci
۸۵۳۶۰۸۷ Amir Tataloo – Nemitooni Mesle Man Bashi
۷۶۸۸۶۷۴ Amir Tataloo – Oon Alan Halesh Khoobe
۸۴۰۶۵۱۹ Amir Tataloo – Tamoom Shod
۸۷۸۹۹۹۷ Amir Tataloo – To Too Dide Man Nisti
۹۲۱۴۷۲۸ Amir Tataloo – Vase To Hamishe Mikhandidam
۹۶۶۷۷۱۱ Amir Tataloo – Ye Khahesh
۹۴۸۶۹۴۴ Amir Tataloo – Zamin Male Ma Nist

&

دانلود آلبوم جدید پاروی بی قایق از محسن چاوشی بصورت یکجا در یک پوشه ZIP

با کیفیت ۱۲۸

Amir Tataloo – Man

.

دانلود تک تک اهنگ های البوم پاروی بی قایق از محسن چاوشی با کیفیت ۱۲۸

.

۳۲۰۹۰۱۸ Amir Tataloo – Az Shabe Aval
۳۴۵۰۰۴۴ Amir Tataloo – Ba To
۳۹۲۹۱۷۷ Amir Tataloo – Bezar Too Hale Khodam Basham
۳۶۳۶۰۲۶ Amir Tataloo – Etminan
۳۵۴۸۴۵۶ Amir Tataloo – Karikator
۳۲۷۹۰۷۴ Amir Tataloo – Ma Beham Bimar Boodim
۴۴۸۶۲۸۹ Amir Tataloo – Man
۴۳۷۲۴۴۸ Amir Tataloo – Mard
۴۴۶۱۲۶۹ Amir Tataloo – Merci
۳۴۴۷۱۲۵ Amir Tataloo – Nemitooni Mesle Man Bashi
۳۱۰۸۹۳۸ Amir Tataloo – Oon Alan Halesh Khoobe
۳۳۹۵۴۱۷ Amir Tataloo – Tamoom Shod
۳۵۴۸۴۵۶ Amir Tataloo – To Too Dide Man Nisti
۳۷۲۱۰۹۴ Amir Tataloo – Vase To Hamishe Mikhandidam
۳۸۹۸۷۳۶ Amir Tataloo – Ye Khahesh
۳۸۲۶۵۹۵ Amir Tataloo – Zamin Male Ma Nist

______

اسم اهنگ ها ی البوم من از امیر تتلو

۱٫ مــرد

۲٫ زمین مال ما نیست

۳٫ از شب اول

۴٫ اطمینان

۵٫ اون الان حالش خوبه

۶٫ ما به هم بیمار بودیم

۷٫ کاریکاتور

۸٫ تو تو دید من نیستی

۹٫ تموم شد

۱۰٫واسه تو همیشه میخندیدم

۱۱٫ مــن

۱۲٫ یه خواهش

۱۳٫ نمیتونی مثل من باشی

۱۴٫ با تو

۱۵٫ بذار تو حال خودم باشم

۱۶٫ مـرسی

_____________

متن اهنگ های البوم من از امیر تتلو

متن اهنگ تو دید من نیستی از امیر تتلو
تو تو دید من نیستی
کجایی
چطور انقدره نترس و شجای
چطور انقدره بد شدی خدای
تو تو فال من نیستی
چرا کم چرا محل نمیزاری به ادم
چرا گریه نمیکنی به یادم
متن اهنگ تو دید من نیستی از امیر تتلو
تو تو دید من نیستی
کجایی
چطور انقدره نترس و شجای
چطور انقدره بد شدی خدای
تو تو فال من نیستی
چرا کم چرا محل نمیزاری به ادم
چرا گریه نمیکنی به یادم

متن اهنگ تو دید من نیستی از امیر تتلو
تو تو دید من نیستی
کجایی
چطور انقدره نترس و شجای
چطور انقدره بد شدی خدای
تو تو فال من نیستی
چرا کم چرا محل نمیزاری به ادم
چرا گریه نمیکنی به یادم
متن اهنگ تو دید من نیستی از امیر تتلو
تو تو دید من نیستی
کجایی
چطور انقدره نترس و شجای
چطور انقدره بد شدی خدای
تو تو فال من نیستی
چرا کم چرا محل نمیزاری به ادم
چرا گریه نمیکنی به یادم

_____________

متن آهنگ مرد امیرتتلو

مجاز دل ِ منه
که میخونه چون خوندنو توش دیده
آره مُجاز گوش ِ توئه
که میخواد بشنوه و گوش میده
غیر مُجاز ما نیستیم
اونیه که لای درزش موش میره
آره همون که یه رنگه دیگه میشه هر موقع که زیر دوش میره..

اونو ولش کن اون مرد بسته اس
با همه راه اومده تیکه پاره تو درد
از بس ، جنگیده بار اومده
اونو ولش کن اون مرد خستس
اون دیگه زانو زده
اون مرد دیگه زانو زده..

چی ازش میخوای اونکه همه کار کرد همه جا رفت
حتی فرو شده غمه تا ته
چی ازش میخوای از اون تن ِ لاغر که کار کنه اونم ..پاچت
چی ازش میخوای چقد صبر بسشه
نمیدونی؟ دنیا پدرسگ رسمشه
یه وقت برگ بد بده فقط …دردته
یه موقع ممکنه مُخت از فلک ملک رد بده
چی ازش میخوای اونکه رد داده مُخش
ولش کن وسط دردای خودش
کسی نمیکنه در واقع پُرش
چون دوست داره که بسازه یه فردای پُر عشق
چی ازش میخوای آخه توقع تا کی
فک کردی دل ِ خودت فقط خب پاکه ؟
فقط خدا به تو توکل داده ؟
میدونی زیرزمین چقد تحمل داره ؟ توهم زائه..؟

اونو ولش کن اون مرد بسته اس
با همه راه اومده تیکه پاره تو درد
از بس ، جنگیده بار اومده
اونو ولش کن اون مرد خستس
اون دیگه زانو زده
اون مرد دیگه زانو زده..

آره ما هنوز سرپاییمو هر روز سر کار
کار که نه
یجوری خود سوختن انگار
که میسازیم گلدون برا خار
هرچقدم خوب به چشم نمیاد
حالا
هی ناخوناتو بکش به دیوار
ماهم از برج بدمون نمیاد
ولی هرکاری رو نمیکنیم به عشق ِ میلاد
میتونی بهم بگی پزشک ِ بیکار

اونی که محل هیچکی بهش نمیدادو
همه یه روز بهش میدیدن به چشم ِ بیمار
همه ی شباشو نشسته بیدار
یه جنگجو بار اومده به عشق ِ ایران

به عشق همونجا که مارو زیر پرس میبرد
مرد مارو بردو حتی یادش نرفت فلسطینو
به عشق اونایی که باهم یکدل و یک حسیمو
به عشق دیزین ، شوت شی ازون بالا مثل یه اسکیمو
به عشق داداشیامون که مثل فولادیم
به عشق دریبل خوردن مسی از پولادی
به عشق ِ همونجا که واسش کلی خون دادیم
کلی جون دادیم بازم گفتیم خوب باشیم
به عشق ِ تهرون که هنوز دود تو هواشه
به عشق ِ شادونه آب آلبالو لواشک
به عشق ِ جمله ی: برو جلو و ترسو نباش مَرد
حتی به عشق ِ همونایی که میخوان نباشن
به عشق ِ مخلصیم ، چاکرتیم ، فدات شم
میشه آدما حتی عاشق ِ کلمات شن

اونی که همه شبا شب بخیر میگفت
خودش همرو تا صبح بیدار بود
اما میگفت بقیه بخوابن
اونی که عربده می کشید
اگه ناحق کشیده بود و حق ضعیف میخورد
الان گوشه زندون بود
اونی که گوشه زندونه
شاید اگه نبود خونوادش از گشنگی میمردن
پس اینجا همه مردن
یکیش همین داش علیم
گفتم که به قلب ِ پاکش ایمان دارم
این یکی واسه تولدش بود
مرد مردادی پرچمش بالاست
اونم هفتش

متن اهنگ مرد از امیر تتلو

مجاز دل منه که میخونه چون خوندن و توش دیده

اره مجاز گوش توه که میخواد بشنوه و گوش میده

غیر مجاز ما نیستیم اونی که لایه درزش موش میره

اره همون که یه رنگ دیگه میشه که هر موقع زیر دوش میره

انو ولش کن اون مرد بسته است با همه راه اومده

تیکه پاره تو درد از بس جنگیده بار اومده

انو ولش کن اون مرد خسته است اون دیگه زانو زده

اون مرد دیگه زانو زده

انو ولش کن اون مرد خسته است  با هم هراه اومده

تیکه پاره تو درد از بس جنگیده بار اومده

انو ولش کن اون مرد خسته است اون دیگه زانو زده

اون مرد دیگه زانو زده

چی ازش میخوای اون که همه کار کرد

همه جا رفت

حتی فرو شده قمه تا ته

چی ازش میخوای ز اون ته لاغر

که دم به ساعت کار کنه و نپره دم به پاچت

چی ازش میخوای چقدر صبر بسشه؟

نمیدونی این دنیا پدر رسمشه

که یه وقت برگ بده فقط مرگ دردته

یه موقع ممکنه مخت از فلک ملک رد بده

چی ازش میخوای اون که رد داده مخش

ولش کن وسط دردای خودش

کسی نمیکنه در واقع پرش

چون دوس داره که بسازه فردای پرش

چی ازش میخوای اخه توقعت تا کی

فک کردی فقط دل خودت خوب پاکه !

فقط خدا به تو توکل داده !

میدونی زیر زمین چقدر تحمل داره !

توهم ز ا ه

انو ولش کن اون مرد خسته است  با هم راه اومده

تیکه پاره تو درد از بس جنگیده بار اومده

انو ولش کن اون مرد خسته است اون دیگه زانو زده

اون مرد دیگه زانو زده

انو ولش کن اون مرد خسته است  با هم راه اومده

تیکه پاره تو درد از بس جنگیده بار اومده

انو ولش کن اون مرد خسته است اون دیگه زانو زده

اون مرد دیگه زانو زده

اره ما هنوز سر پاییمو هر روز سر کار

کار که نه یه جوری خود سوختن انگار

که میسازیم گلدون برا خار

هر چقدر هم خوبه به چش نمیاد

حالا هی ناخوناتو بکش به دیوار

ما هم از برج بدمون نمیاد ولی هر کاری را نمیکنیم به عشق میلاد

میتونی بهم بگی پزشک بیکار

اونی که محل هیشکی بهش نمیداد و یه روز همه میدیدنش به چشم بیمار

همه ای شباشو نشسته بیدار

یه جنگ جو بار اومده به عشق ایران

به عشق همونجا که مارو زیر پرس میبرد

مرد بار اورد و حتی یادش نرفته فلسطین رو

به عشق اونا که باهم یک دل یک حسیمو

به عشق دیزین شوت شی از اون بالا مثل یه اسکی مو

به عشق داداشیامون که مثل فولادیم

به عشق دیریب خوردن مسی از فولادی

به عشق همون جا کخ کلی خون دادیم

واسش کلی جون دادیم

بازم گفتیم خوب باشیم

به عشق تهرون که هنو دود تو هواش هست

به عشق شادونه اب البالو و لواشک

به عشق جمله برو جلو ترسو نباش مرد

حتی به عشق اونای که میخوان نباشم

به عشق مخلصیم چاکرتیم فدات شم

میشه ادما حتی عاشق کلمات شن

انو ولش کن اون مرد خسته است

پس اینجا همه مردن

مرد مردادی پرچمش بالاست

________________

متن اهنگ تو دید من نیستی از امیر تتلو

تو تو دید من نیستی

کجایی

چطور انقدره نترس و شجای

چطور انقدره بد شدی خدای

تو تو فال من نیستی

چرا کم چرا محل نمیزاری به ادم

چرا گریه نمیکنی به یادم

متن اهنگ تو دید من نیستی از امیر تتلو

تو تو دید من نیستی

کجایی

چطور انقدره نترس و شجای

چطور انقدره بد شدی خدای

تو تو فال من نیستی

چرا کم چرا محل نمیزاری به ادم

چرا گریه نمیکنی به یادم

_________________

متن اهنگ زمین مال ما نیست از امیر تتلو

زمین مال ما نیست 

فضا مال ما نیست

جدا میشن حتی برگ ها از درختاهای پاییز
ابرا مال ما نیستند
تاج و تختا چه ساده ریختن
حتی شاه زیر آس به اشتباه خویشتن
پرنده ها ما ل ما نیستن
آسمون به اون بزرگی هست
اما فقر مال ما نیست
دنیا پر میوه است
لازمه یه وقتا هوا خوری , لازمه جداشدن توافقی
لازمه فقط یه وقتا هوا خوری , لازمه جداشدنه توافقی
خداوند
روح رو به بدن
خب تحت هدیه ای بست
حتی , باسه حشرات موزی
فرصت زندگی هست ..
دریا مال ما نیست
ماهی ها آزادن
این ساخته های دسته مان
که پایه های آزارن
کوه ها سرپان
چون که دورن از شعار ریزش
طوفان تو راه مردمان بی عشق
لازمه یه وقتا هوا خوری , لازمه جدا شدن توافقی
لازمه فقط یه وقتا هوا خوری , لازمه جدا شدن توافقی
اینم بنویس
کشاورز تو صورت شکارچی آه دید
مجنون شد
به عشق زمین آخره راه دید
عشق پا برجاست
حتی تو مشتری و ناهید

میشه تو صورت هر ادمی ماه دید

_____________________

متن اهنگ با تو از امیر تتلو

تو بهم دادی آرامش و حالا که دل من باهات شکر

با تو انگار همه چی آماده شد, نمی خواد که بگیری آمارش رو

بدنت رو چفت تنم غیر بغلت

که شبا خوابم نمیره

یکی رو دارم که فقط مال منه

می خواد با من بمیره

با تو

تنها نمیپرم با حتی یه آدم ناتو

هرجا نمیدم دسته احدی آتو

نمیگیره هیچکسی جاتو از ما

نمیدونم برا چی

با تو خوبه همه چی

میشه ساعتا باهم تنها بیخیال همه شیم

اصلا پیشه همه بده شیم از شلوغیا زده شیم

نفسامون وصله جدا ممکنه که خفه شیم

با تو انگار همه چی مطلوبه

ببین چه قدر مرام و معرفت خوبه

هرچقدر گذشته ها بد بوده

ولی باز نیست مثل ما تو این محدوده

همه چیز رو واسه اینکه دلت کناره دلم باشه من ساختم

کی گفته اونایی که مال همن اونایی که عاشقن باختن

با تو تنها نمیپرم با حتی یه ادم نا تو

هر جا نمیدم دسته احدی آتو

فردا نمیگیره هیچکسی جاتو …

________

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی