دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ جدید معین رمضان به نام وقتی پیشمی با لینک مستیم و کیفیت بالا

دانلود آهنگ معین رمضان به نام وقتی پیشمی

دانلود آهنگ وقتی پیشمی از معین رمضان

Moein Ramezan Vaghti Pishami دانلود آهنگ وقتی پیشمی از معین رمضان

دانلود آهنگ جدید معین رمضان به نام وقتی پیشمی

Download New Music  Moein Ramezan – Vaghti Pishami

برای دانلود آهنگ  به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ وقتی پیشمی

.

.

دانلود آهنگ وقتی پیشمی از معین رمضانبا کیفیت بالا ۳۲۰

 Moein Ramezan – Vaghti Pishami

&

دانلود آهنگ وقتی پیشمی از معین رمضان با کیفیت متوسط ۱۲۸

 Moein Ramezan – Vaghti Pishami

.

.

متن اهنگ وقتی پیشمی از معین رمضان

تو رو هر وقت که میبینم دلم میریزه از خندت
چقد خوبه که جا دارم تو سرنوشتو آیندت
تو حس عاشقی دادی به قلبی که برات میره
تویه فکرمو تویه رویام کسی جاتو نمیگیره
وقتی پیشمی حالم بهتره احساسم به تو آخه گفتنی نیست
هیچی بجز لبخند قشنگ تو واسه من آخه دیدنی نیست
وقتی پیشمی حالم بهتره
احساسم به تو آخه گفتنی نیست
هیچی بجز لبخند قشنگ تو
واسه من آخه دیدنی نیست
تکست آهنگ وقتی پیشمی معین رمضان
به دنیا اومدی انگار که من عاشق چشمات شم
به دنیا اومذم انگار کنار تو فقط باشم
یه حسرت تو دلم بودی حالا کنارمی دیگه
فدات بشم که اون چشمات داره از عاشقی میگه
وقتی پیشمی حالم بهتره احساسم به تو آخه گفتنی نیست
هیچی بجز لبخند قشنگ تو واسه من آخه دیدنی نیست
وقتی پیشمی حالم بهتره
احساسم به تو آخه گفتنی نیست
هیچی بجز لبخند قشنگ تو
واسه من آخه دیدنی نیست

نظرات (۱)

  • مرجان شاکری
  • سلوم.خوبین؟بدووووووو که آپم.
    فقط بدو که منتظرتم بازدید وبم کمه
    بخدا اگه نیومدی دیگه باهات قهرم.
    پاسخ:
    :) اومــــــــــــــــــــــــــــــــدم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی